A női háló titkai

Címkék: rendezvény piackutatás nrc

2009.05.18. 10:47

Találd a NŐT! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) június 10-én a Magyar Telekom székházban. A korspecifikus megközelítést követően az MFP a mindig rejtélyes és érdekes nőről, fogyasztási szokásairól, meggyőzhetőségéről, személyiségéről kezdeményez beszélgetést.

A rendezvényen Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója is előadást tart. „A női háló titkai” című előadásában a nők internetezési szokásait tárja fel, és azt boncolgatja, hogy a nők az interneten is megőrzik-e nőiességüket; Vajon ott is szívesen töltik az idejüket vásárlással és csevegéssel? Ha igen, milyen formában teszik ezt? És ha nem, akkor mit csinálnak helyette?
 
A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen előad még Dr. Csernus Imre (pszichiáter), Dietz Ferenc (Szentendre polgármestere), Kaszás György (UpGrade Communications), Litkai Gergely (Comedy Central), Sas István (reklámpszichológus), Steigervald Krisztán (GfK Hungária) és Soós Gergely (Neo Interactive) is, akik a nők fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről, továbbá a „meghódításukhoz” vezető útról fejtik ki véleményüket.
 
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr851128296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.