Hogyan adsz el annak a fiatal generációnak, aki mester abban, hogy figyelmen kívül hagyja a marketingüzeneteket? A mostanában megjelent ügynökség, a Trendsta, a szájmarketingnek, a hírterjedés követésének és a fogyasztói kutatásnak az összekapcsolását javasolja.

A folyamat trendszetter fiatalok összegyűjtésével indul – magyarázza a társalapító Becki Heller. A jelentkezési folyamat lehetővé teszi a vállalat számára, hogy a lehetséges tagok közösségi hálózatába betekinthessenek, hogy megtudják hány barátjuk van, mi érdekli őket és milyen aktivitás jellemző rájuk a közösségükön belül.
Mindezek az információk lehetővé teszik, hogy a leendő „trendsta”-k profilját felépítsék, és ha alkalmasak arra, hogy részt vegyenek, ezek a profilok segítenek a vállalatok számára a megfelelő embereket megtalálni, akik kipróbálhatják a termékeiket, szolgáltatásaikat.
A termékkel a kezükben a tagokat arra buzdítják, hogy írjanak véleményt és osszák meg azt közösségi hálójukkal. Tartalomelemzést végeznek a vélemény alapján – mondja Heller – illetve a vállalat nyomon követi a márka, a termék vagy a szolgáltatás említését a „trendsta” hálójában, hogy kiderüljön, a hír miként terjed el.
Miközben a vállalat által gyűjtött információk már felhasználhatók arra, hogy segítsék a vállalatokat abban, hogy megértsék mi az ami működik és mi az ami nem ebben a sajátos tinédzser szegmensben, Heller szerint a Trendsta végül azt reméli, hogy olyan háttért tud adni a weboldalához, ami lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy bejelentkezzenek és feltegyék saját kérdéseiket, amivel saját adatokat generálhatnak a márkáik teljesítményéről és arról, hogy miként szerepelnek a versenytársakkal szemben.

tovább az eredeti cikkhez »

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr621334707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.