Légy FÉRFI! címmel szervez konferenciát a Magyar Fogyasztó Platform (MFP) szeptember 29-én a Magyar Telekom székházban. A szebbik nem fogyasztási szokásainak feltérképezését követően az MFP korunk Ádámjairól, fogyasztási szokásaikról, személyiségükről, meggyőzhetőségükről kezdeményez beszélgetést.

Nő, kocsi, foci és sör… valóban csak ez érdekli a férfiakat? Másképp feltéve a kérdést, minden férfi csak azt akarja: a nőt, a kocsit és hogy nyerjen a csapata. Sablonok és sztereotípiák. Ahogy a nők esetében, úgy a férfiaknál is szeretünk a kereteken belül maradni, ha marketing üzenetet fogalmazunk meg?
 
Légy FÉRFI! harsogja a konferencia címe, azaz válj olyanná, mint a célcsoportod. Érezz, mint ő, láss, mint ő, mert ha egyszer megragadod, akkor marad. Hogy miért? Mert a férfi márkahű, nem szeret kísérletezni, ha valami bevált, akkor azt megtartja. Vagy ez is sztereotípia?
 
Az MFP konferenciasorozatának részét képező eseményen megvizsgálják, milyen a férfi ma. Utánajárnak, mely szerepekben érzi otthon magát, továbbá hogyan lehet megcélozni. Feltérképezik mit, miért vásárol, mennyire márkahű, mivel foglalkozik szabadidejében, és milyen tartalmakat fogyaszt. Rávilágítanak, hogy fogyasztási szokásaik alapján hányféle férfitípust lehet megkülönböztetni illetve, hogy milyen értékek fontosak számukra. Szó lesz arról mennyiben más a „meleg” célcsoport, de fény derül arra is a nők fogyasztása hogyan hat a férfiak fogyasztási szokásainak változásaira.
 
A nem kizárólag a marketing és kommunikációs szféra érdeklődésére számot tartó eseményen neves szakemberek, többek között Benei Péter (Karmamedia), Braun Róbert (Braun & Partners Network), Bus István (Playboy Magazin), Buzgó József (Nemzeti Sport), Erdélyi Zsolt (Monoconsulting), Felker Noémi (Noe's Ark), Funk Balázs (Sylva), Katona Éva (MTE), Kovács Krisztián (TV2), Litkai Gergely (Comedy Central), Pantl Péter (CKM), Radnai Péter (Playboy Magazin), Simon András (BBDO), Steigervald Krisztián (GfK Hungária), Szekfű Balázs László (Darwin’s Marketing Evolution), Dr. Törőcsik Mária (Pécsi Tudományegyetem), Varga Renáta (DDB) és Vasvári Zoltán (Young & Rubicam)fejtik ki véleményüket a férfiak fogyasztási szokásairól, és az elérésükhöz szükséges kommunikációs eszközökről.

 

Tovább a konferencia honlapjára »

 

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr411375513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.