A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.

A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
 
A feladat a RedBull által megfogalmazott piackutatási brief alapján elkészített piackutatási terv és a kutatás lebonyolítása. A megoldás a módszertant és a kutatási kérdésre adott választ bemutató prezentáció. A szóbeli döntőn a legjobb megoldások vesznek részt, a zsűri ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből áll.
 
A téma: Az energiaital-fogyasztó fiatalok innovatív elérési lehetőségei
 
Az első helyezett díja féléves szakmai gyakorlat a zsűriben résztvevő piackutató vállalatok valamelyikénél, továbbá ajándékcsomag, benne 2010. évi Forma1 belépők időmérő edzésre paddock látogatással. A második helyezett díja ajándékcsomag, benne Forma1 ajándékcsomag és szakkönyvek. A harmadik helyezett díja ajándékcsomag, benne webrádió és szakkönyvek.
 
Jelentkezési határidő: 2009. 09.30.
 
További információ: www.piackutatas-verseny.info vagy  agnes.neulinger@uni-corvinus.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr551396395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.