Az utóbbi évek internet és a szélessáv növekedésének és a könnyen hozzáférhető online tartalmaknak köszönhetően, az európai internet felhasználók online használatában változásokat figyelhetünk meg. A Forrester Piackutató adatai szerint a vezető online tevékenységek ugyan nem változtak (email, azonnali üzenetküldés, vásárlás és keresés), de a peer-to-peer tevékenységek, úgymint mások videóinak megnézése és közösségi oldalak látogatása gyorsan növekednek.

A válság befolyásolja az online magatartást. 2008-hoz képest az online aktivitás összessége csökkent Európában. A pénzszűkében lévő, aggódó európaiak nem ugyanannyi időt töltenek termékek keresésével és vásárlásokkal, mint az előző évben. Ez egyik legjobban érintett kategória az utazás. Az internetező európaiaknak mindössze 34%-a keresett nyaralási úti célt 2009-ben szemben a 2008-as 46%-al.

 

 

Forrás: http://blogs.forrester.com/consumer_market_research/2009/09/europeans-changing-online-behavior-from-2007-to-2009.html

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr851405937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.