Az angliai EasyInsites vállalat piacra dobta EasyMobile nevű termékét, amely lehetőséget ad gyors, mobiltelefonon keresztüli megkérdezésekre. Az új rendszer a OnePoint kérdező platformot használja.

A vállalat szerint Angliában az egy főre jutó 1.7 készülék azt jelenti, hogy a mobiltelefont már nem lehet figyelmen kívül hagyni, mint megbízható és megfelelő kutatási módszert. Az EasyMobile-os megkérdezés folyamata egy szöveges meghívással kezdődik azoknak a felhasználóknak a telefonjára, akik korábban beleegyeztek abba, hogy ilyen módon megkereshetik őket.
 
Az EasyMobile világszerte elérhető lesz, egy standard online omnibusz megkérdezéshez képesti versenyképes áron. Az alkalmazására adott ötletek között található a televíziónézők körében végzett megkérdezés televíziós csatornák számára, anélkül, hogy a nézőt el kellene vonni a program elől; vagy főbevásárlók körében végzett megkérdezés márkákról vagy termékekről, éppen akkor, amikor ők bevásárolnak.
 
A mobilkérdezésnél használt kérdőív rövid, tipikusan három – öt kérdésből áll, annak érdekében, hogy magas válaszadási arányt biztosítson.
 
Forrás: www.mrweb.com/news

Kapcsolódó honlapok: www.easyinsites.com, www.onepointsurveys.com

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr301418306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.