A MESH Planning vállalkozás 2006-ban indult azzal a céllal, hogy innovativitást és kreativitást vigyen a kommunikációs kutatásokba. Új fejlesztésük a TROI (Touchpoints Return on Investment), amely méri mindazokat a csatornákat, amelyeken keresztül a fogyasztók kapcsolatba kerülnek a márkákkal mindennapi életük során, a tv hirdetésektől a szájreklámig. Ez az új adatbázis lehetővé teszi a kampányok minden elemére vonatkozóan a ROI számítását. A fogyasztók valós idejű nyomon követése mobiltelefon segítségével történik.

A TROI a médiatervezők, márkatulajdonosok és kutatási vezetők számára készült, hogy többet tudjanak meg a márka és a fogyasztó közötti kapcsolódásokról, ezzel segítve a célzást és médiatervezést.
 
Az adatbázis szerint továbbra is a tv a legerőteljesebb médium, mind elérés, mind elkötelezés szempontjából. Az eredmények szerint az FMCG piacon a leghatásosabb touch pointok a bolt belső tere és a televízió.
 
Forrás: http://www.brandrepublic.com/Discipline/MarketResearch/News/940590/Mesh-Planning-launches-international-touch-point-database/
 
Kapcsolódó webcím: http://www.meshplanning.com

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr711418336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.