Átültethető-e az egyik országban végzett kutatás a másikba? Hogyan kezeljük a régiós hasonlóságokat és különbözőségeket, hol húzódnak a határok? Lehetőség vagy veszély a régió? Hol és miért - vagy miért nem - "jön át" a reklámban az, ami itthon igen? Mire kell ügyelniük a hazai cégeknek, amikor a környező országokban kommunikálnak? Egy a zászló, egy a tábor? Kelet-Európa "kicsiny" államai könnyedén egységesnek tekinthetők a marketing és a sales promóció oldaláról? Ezekre a kérdésekre is választ kap, ha ellátogat a konferenciára.
A PPT szakmai konferenciája a piackutatás válaszait keresi a globalizáció és az újraértelmezett regionalitás kihívásaira a globális, a regionális hatókörű és a hazai cégek szemszögéből. A konferencia célja, hogy a marketing, a piackutatás, a stratégiai tervezés, az üzletfejlesztés és az üzleti tanácsadás területén dolgozó szakemberek fóruma legyen az országhatárokon túli kihívások és lehetőségek felmérésére, a régiós sajátosságok, kötöttségek azonosítására.
Időpont: 2009. május 21. (csütörtök)
Helyszín: Hotel Buda Mercure (1013 Budapest, Krisztina körút 41-43.)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek