Recesszió hatása az európaiak online viselkedésére
Címkék: internetes tevékenységek forrester
2009.09.24. 10:50
Az utóbbi évek internet és a szélessáv növekedésének és a könnyen hozzáférhető online tartalmaknak köszönhetően, az európai internet felhasználók online használatában változásokat figyelhetünk meg. A Forrester Piackutató adatai szerint a vezető online tevékenységek ugyan nem változtak (email, azonnali üzenetküldés, vásárlás és keresés), de a peer-to-peer tevékenységek, úgymint mások videóinak megnézése és közösségi oldalak látogatása gyorsan növekednek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek