A MESH Planning vállalkozás 2006-ban indult azzal a céllal, hogy innovativitást és kreativitást vigyen a kommunikációs kutatásokba. Új fejlesztésük a TROI (Touchpoints Return on Investment), amely méri mindazokat a csatornákat, amelyeken keresztül a fogyasztók kapcsolatba kerülnek a márkákkal mindennapi életük során, a tv hirdetésektől a szájreklámig. Ez az új adatbázis lehetővé teszi a kampányok minden elemére vonatkozóan a ROI számítását. A fogyasztók valós idejű nyomon követése mobiltelefon segítségével történik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek