A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak.
A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
A feladat a RedBull által megfogalmazott piackutatási brief alapján elkészített piackutatási terv és a kutatás lebonyolítása. A megoldás a módszertant és a kutatási kérdésre adott választ bemutató prezentáció. A szóbeli döntőn a legjobb megoldások vesznek részt, a zsűri ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből áll.
A téma: Az energiaital-fogyasztó fiatalok innovatív elérési lehetőségei
Az első helyezett díja féléves szakmai gyakorlat a zsűriben résztvevő piackutató vállalatok valamelyikénél, továbbá ajándékcsomag, benne 2010. évi Forma1 belépők időmérő edzésre paddock látogatással. A második helyezett díja ajándékcsomag, benne Forma1 ajándékcsomag és szakkönyvek. A harmadik helyezett díja ajándékcsomag, benne webrádió és szakkönyvek.
Jelentkezési határidő: 2009. 09.30.
Utolsó kommentek