„Veszélyek vagy lehetőségek? – Piackutatás a változó világban”
A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete 2009. május 5-én tízedik alkalommal rendezi meg A Piackutatás Napját. A konferencia a kutatás számos területével, módszerével és piacával foglalkozik, átfogó és sokszínű képet adva az aktuális trendekről. A vállalati gyakorlatot és a kutatási feladatokat bemutató előadásokban több ágazat példái jelenjenek meg.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek