Május 26-27-én Tihanyban immár 14. alkalommal kerül megrendezésre a Media Hungary konferencia. Az idei rendezvény a médiumok átalakulási folyamatait veszi górcső alá. Többek között szó lesz a piackutatási trendek változásairól is. Klenovszki János a válság online piackutatásra gyakorolt hatásairól, illetve arról tart előadást, hogy a jelenlegi helyzetben hogyan, milyen eszközökkel segíthetik partnereiket és megbízóikat a piackutató cégek, hogy könnyebben átvészeljék a nehéz időszakot.
A rendezvény a hazai médiumok legjelentősebb és legnagyobb létszámú (1000-1100 fő) szakmai tanácskozása, melynek a Club Tihany Szálloda és Konferencia Központ ad otthont.
Az idei konferencia mottója: (T)rendetlenség?! Átértékelődések a médiában
Egy új, minden eddiginél nagyobb átalakulás előtti időszakot élünk. A változás igénye az élet minden területén (társadalmi, politikai, mediális és gazdasági) elérte a kritikus szintet. A reformok végrehajtása elõl kitérni már nem lehetséges, a káosz lassan lecsillapodik, és a (t)rendetlenséget új rendszerek váltják fel. A győztesek azok lesznek, akik képesek elhagyni az eddigi sémák szerinti gondolkodást, és mechanikus cselekedeteiket újraértékelni. A változás, a válság nehézségeivel együtt a nagy lehetőségek időszakát éljük. Új piaci területek nyílnak meg, és nekünk úgy kell a változások élére állnunk ("az első mindent visz!"), hogy közben felelősen úrrá kell lennünk aktuális hétköznapi problémáinkon.
Az idei konferencia a fenti kérdésekkel foglalkozik, minden eddiginél több előadó és fórumrésztvevő bevonásával.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek