Toluna megvásárolja a Greenfield Online kutatási üzletágát
Címkék: microsoft kutatás online piackutatás toluna geenfield
2009.06.29. 11:49
Az online paneljeiről ismert Toluna 40m $-ért vásárolja meg a Microsoft-tól a Greenfield Online internetes felmérésekkel foglalkozó üzletágát. A felvásárlás végül harmad akkora összegért valósul meg, mint amennyit a Microsoft eredetileg kért érte. Az üzlettel a Toluna a marketingkutatási piac legnagyobb független panel- és technológiai szolgáltatójává válik, 11 százalékos piacrészesedést elérve.
Forrás: Research-live.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek