Hogyan adsz el annak a fiatal generációnak, aki mester abban, hogy figyelmen kívül hagyja a marketingüzeneteket? A mostanában megjelent ügynökség, a Trendsta, a szájmarketingnek, a hírterjedés követésének és a fogyasztói kutatásnak az összekapcsolását javasolja.
A folyamat trendszetter fiatalok összegyűjtésével indul – magyarázza a társalapító Becki Heller. A jelentkezési folyamat lehetővé teszi a vállalat számára, hogy a lehetséges tagok közösségi hálózatába betekinthessenek, hogy megtudják hány barátjuk van, mi érdekli őket és milyen aktivitás jellemző rájuk a közösségükön belül.
Mindezek az információk lehetővé teszik, hogy a leendő „trendsta”-k profilját felépítsék, és ha alkalmasak arra, hogy részt vegyenek, ezek a profilok segítenek a vállalatok számára a megfelelő embereket megtalálni, akik kipróbálhatják a termékeiket, szolgáltatásaikat.
A termékkel a kezükben a tagokat arra buzdítják, hogy írjanak véleményt és osszák meg azt közösségi hálójukkal. Tartalomelemzést végeznek a vélemény alapján – mondja Heller – illetve a vállalat nyomon követi a márka, a termék vagy a szolgáltatás említését a „trendsta” hálójában, hogy kiderüljön, a hír miként terjed el.
Miközben a vállalat által gyűjtött információk már felhasználhatók arra, hogy segítsék a vállalatokat abban, hogy megértsék mi az ami működik és mi az ami nem ebben a sajátos tinédzser szegmensben, Heller szerint a Trendsta végül azt reméli, hogy olyan háttért tud adni a weboldalához, ami lehetővé teszi az ügyfeleknek, hogy bejelentkezzenek és feltegyék saját kérdéseiket, amivel saját adatokat generálhatnak a márkáik teljesítményéről és arról, hogy miként szerepelnek a versenytársakkal szemben.
tovább az eredeti cikkhez »
Utolsó kommentek