MEGHÍVÓ

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete országos piackutatási diákversenyt rendez olyan felsőoktatási intézményben tanuló hallgatók számára, akik piackutatást tanulnak vagy tanultak. A versenyre 16 csapat adta be pályázatát. A csapatok a Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, a Pécsi Tudományegyetem, a Kaposvári Egyetem, az ELTE, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem, a Miskolci Egyetem, a Szegedi Tudományegyetem, a Károly Róbert Főiskola és a MÜTF hallgatói közül kerülnek ki.
 
A verseny célja az egyetemi és főiskolai hallgatók körében elősegíteni a piackutatás gyakorlati alkalmazásának megértését, a szakma népszerűsítését. A verseny hozzá kíván járulni ahhoz, hogy a végzett hallgatók, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalon kerülnek a jövőben kapcsolatba a piackutatással, szakmai hozzáértéssel kezeljék a kutatási igényeket és széleskörűen ismerjék azok megoldási lehetőségeit.
 
A feladat a RedBull által megfogalmazott piackutatási brief alapján elkészített piackutatási terv és a kutatás lebonyolítása. A megoldás a módszertant és a kutatási kérdésre adott választ bemutató prezentáció. A szóbeli döntőn a 7 legjobb megoldás vesz részt, a zsűri ügyfél- és ügynökségoldali szakértőkből áll. A zsűri tagjai: Büttl Krisztián (Red Bull), Hoffmann Márta (HRI), Jakab Áron (BellResearch), Klenovszki János (NRC), Körmendi György (SPSS Hungary), Steigervald Krisztán (GfK Hungary), a zsűri elnöke Lengyel Emőke. A téma: Az energiaital-fogyasztó fiatalok innovatív elérési lehetőségei.
 
A döntő időpontja: 2009. december 10.
Kezdete: 10 óra
Helyszíne: Budapesti Corvinus Egyetem, Főépület, földszint III. előadó
 
A versenyről további információ érhető el a www.piackutatas-verseny.info honlapon vagy Neulinger Ágnestől az agnes.neulinger@uni-corvinus.hu e-mail címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingkutatas.blog.hu/api/trackback/id/tr71571260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása